Direcția Asigurare Logistică Integrată din MAI a emis o informare cu privire deschiderea sezonului estival ”LITORAL 2021” începând cu data de 14.07.2021 la Centrul de pregătire și recuperare/refacere a capacității de muncă „Meridian”-Mamaia din subordinea MAI.

Astfel, pentru perioada 14.07.2021-30.09.2021 repartizarea locurilor de cazare alocate personalului aflat în interes personal se va face proporțional cu efectivele Ministerului Afacerilor Interne, pe serii de câte 5 nopți începând cu data de 14 iulie 2021.

Printre beneficiarii serviciilor de cazare se numără personalul MAI aflat în activitate, cadrele militare în rezervă și în retragere-pensionari MAI, polițiști pensionari, precum și membri de familie ai acestora. În ceea ce privește situația cadrelor militare în rezervă și în retragere și a polițiștilor pensionari, pentru a putea beneficia de cazare în sezonul estival, aceștia vor trebui să se adreseze unităților din care au făcut parte la data trecerii în rezervă/pensionării.

Durata unui sejur este de 6 zile, iar cazarea pentru fiecare serie va începe cu ora 17:00 a primei zile de intrare, eliberarea camerei făcându-se până la ora 12:00 din ultima zi. Un element important este reprezentat de emiterea și plata facturilor ce reprezintă contravaloarea serviciilor, plata efectuându-se exclusiv cu cardul bancar.

Personalul MAI aflat în activitate va prezenta la recepție cartea de identitate, legitimația de serviciu, precum și ordinul de serviciu, unde este cazul, iar în ceea ce îi privește pe polițiștii pensionari, aceștia vor prezenta cartea de identitate și o copie a deciziei de pensionare.

Mai jos puteți observa lista tarifelor pentru sezonul estival 2021 practicat de  Centrul de pregătire și recuperare/refacere a capacității de muncă „Meridian”-Mamaia, care încep de la 55 de lei/loc/zi. Iar în ceea ce privește numărul de bilete de odihnă alocate, acesta va fi cuprins între 7 și 70 în funcție de efectivele fiecărei unități de poliție din țară.

Având în vedere tardivitatea informărilor cu care am fost obișnuiți de-a-lungul timpului de către Ministerul Afacerilor Interne în ceea ce privește dreptul la odihnă și refacerea capacității de muncă a polițiștilor, îi îndemnăm pe colegii noștri din teritoriu  să depună de astăzi cererile pentru repartizarea biletelor, întrucât conform adresei Direcției Management Resurse Umane inspectoratele de poliție județene vor trebui să transmită situația nominală a beneficiarilor până cel târziu mâine, 07.07.2021, ora 10:00.

În vederea asigurării transparenței privind modalitatea de repartizare a biletelor de odihnă, în cursul zilei de mâine reprezentanții Sindicatului EUROPOL vor participa la ședințele organizate la nivelul unităților teritoriale de poliție  pentru analizarea solicitărilor centralizate ale colegilor noștri.

Viitorul ne aparține!

Echipa Sindicatului Europol

Sindicatul EUROPOL: Începe repartizarea biletelor la mare pentru polițiști

Distribuie

5 răspunsuri

  1. La unitatea noastra , anuntul privind repartizarea biletelor s.a facut la ora 15.25,iar pana la ora 15.40 trebuia sa avem rapoartele intocmite ,scanate si trimise.Bataie de joc stil IGPR!

  2. Numai gargară!!!! In 25 de ani nu am fost o dată din cauza unor mizerii care mergeau de mai multe ori sau asigurau tot neamu pe toată perioada verii!!! Unde am lucrat se alocau 5 bilete pe toată perioada verii la un servici de 130 de oameni.Mi-e silă și nu vreau să mai aud de asemenea mizerii!!!!

  3. Am lucrat 26 de ani în MAI și nu am luat un bilet la la mare la complexul Meridian ptr. ca deja erau date piloșilor,aveau locuri nu mai în luna Septembrie și la ultimul etaj,daçă le mai prindeai și pe alea ,ce să mai zic acum că am eșit la pensie…..URÎT FOARTE URÎT DIN PARTEA M.A.I

  4. Pentru cadrele militare in rezerva-politisti pensionari cine face repartizarea si ce demersuri trebuiesc efectuate sau trebuiau facute.

  5. Daca numarul de bilete de odihna se aloca fiecarei unitati ale MAI in functie de numarul angajatilor nu vad unde ne regasim noi pensionarii. Niciodata un sef nu va aproba locul unui pensionar in defavoarea unui angajat. Imi amintesc ce forfota era pe la sefi in birouri cand veneau listele cu locuri, cine sa mearga, cine sa stea. Pe bune, cine a gandit rezolvarea in acest mod a locurilor pentru pensionari ,chiar s-a gandit la ei sau doar a bifat pe hartie o solutie oricum nefericita, ca sa nu zic proasta! Ce treaba au pensionarii sa alerge pe la vechile locuri de munca ,in structuri care nu existau pe vremea lor? Evidenta cadrelor MAI aflate la pensie se tine ori la Policlinica MAI ori la Casa de pensie , loc unde ar trebui depuse biletele pentru pensionari. Si atentionarea lor sa se faca prin medicii de familie sau pe spatele talonului de pensie. Sa se termine cu nepasarea si neglijarea acestei categorii si cu punerea pe drumuri dupa mori de vant! Ca sa nu spun batjocura! Chiar acei colegi ai nostri, ai pensionarilor , care stabilesc din varf de pix nu din putul gandirii ,aceste masuri
    nu se gandesc ca va veni si pentru ei aceasta etapa a vietii?! Sa le dorim drumuri usoare si sa nu bata la usi inchise!

Adaugă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Caută

Platforma noastră utilizează cookies strict necesare. Acestea sunt esențiale pentru funcționarea platformei și nu pot fi dezactivate în sistemele noastre.