După aprobarea Normelor metodologice pentru Hotărârea de Guvern nr. 1198/2022 privind drepturile de transport, pe teritoriul național, ale personalului din instituțiile de apărare, ordine publică și securitate națională, polițiștii vor trebui să întocmească următoarele două tipuri de rapoarte, în funcție de solicitarea avută în vedere:
- Raport pentru plata sumelor forfetare aferente contravalorii transportului pentru deplasarea dus-întors de la adresa de domiciliu sau reședință la locul de muncă ( pentru deplasarea zilnică, săptămânală sau bilunară);
- Raport pentru acordarea contravalorii transportului pentru efectuarea concediului de odihnă;
Acesta e modelul de raport pentru decontarea transportului pentru deplasarea de la domiciliu/reședință la locul de muncă :
- Raportul se întocmește lunar, pentru luna precedentă, până la data de 5 a lunii următoare;
- Nu mai e nevoie de atașarea unui bon de benzină;
- La rubrica ” Forma de organizare a programului de lucru este ________________________2.” se trece ( normal 8 ore, schimburi 8 ore, ture 12 ore, ture 24 ore).
- La rubrica ”Precizez că numărul deplasărilor efectuate în perioada menționată mai sus este de ____________3” se completează doar dacă raportul e pentru decontul săptămânal (71-300 km) sau bilunar (peste 300 km).
Acesta e modelul de raport pentru decontarea transportului în perioada concediului.
- Nu mai trebuie ordin de serviciu;
- La rubrica localitate trebuie trecută orice localitate, mai puțin cea de domiciliu/reședință sau cea în care se află locul de muncă;
- Raportul se depune la secretariat pentru a confirma perioada concediului (rubrica de jos a raportului);
- Pot depune toți cei care au prins minim o zi de concediu începând cu data de 11.10.2022;
- Raportul se întocmește la întoarcerea din concediu.
VEZI AICI MODELUL RAPORTULUI PENTRU DECONTARE TRANSPORT PENTRU CONCEDIU
VEZI AICI MODELUL RAPORTULUI PENTRU DECONTARE TRANSPORT LA/DE LA LOCUL DE MUNCĂ
Viitorul ne aparține!
Echipa Sindicatului EUROPOL
10 răspunsuri
Bună ziua, mie mi-a fost sistata decontarea deplasării la locul de munca în urma cu 3 ani de zile pentru motivul ca după ce am fost numit în funcție mi-am schimbat adresa de domiciliu. Oare după modificarea ordinului voi putea și eu primi din nou bani de naveta? Mulțumesc
Doar dacă îndepliniți celelalte condiții. Prevederea care făcea trimitere la schimbarea domiciliului a fost abrogată.
Raportul lunar se poate faca fara a primi vreun raspuns negativ sau pozitiv legat de decontare?
De ce spuneți „după aprobarea normelor metodologice”??? Când au fost aprobate?? Ștergeți postarea mai bine!!
Buna seara…de ce se exceptează localitatea de domiciliu la deplasarea în CO? Cred că mai corect ar fi fost să fie exceptată localitatea de domiciliu dacă este aceeași cu cea unde se desfășoară activitatea curentă….dacă suntem din provincie și din păcate ne desfășurăm activitatea sa zicem in București….și vrem sa ne deplasam acasă în CO…că avem părinți singuri și bolnavi… nu mai beneficiem de banii de transport…cred că trebuie reformulată sintagma…
Ași dori să știu dacă e valabil și pentru personalul contractant?
Sa modificat condițiile de decontare adică și cadrelor care sau mutat la cerere ???
HG-ul nu face obiectul unor modificări în privința tipului de mutare.
Buna ziua!
Ar trebui sa beneficieze toti politisti de naveta si de transport.
Buna ziua.. cu o intrebare va deranjez…Raportul lunar se poate face fara a primi vreun raspuns negativ sau pozitiv legat de decontare?