Cum stă treaba cu uniforma de serviciu

Așa cum foarte bine știți, deja din data de 02.08.2019, a fost emisă Dispoziția Inspectorului General al Poliției Române, cu nr. 70, prin care a reglementat portul uniformei pentru personalul din subordine, în conformitate cu prevederile ORDIN nr. 236 din 30 septembrie 2009 privind aprobarea Regulamentului pentru compunerea și portul uniformelor de poliție, precum și a Regulilor pentru aplicarea normelor privind echiparea polițiștilor.

Având în vedere că într-un timp foarte scurt de la emiterea acestei dispoziții și până în data de luni, 05.08.2019, am primit foarte multe sesizări de la polițiști, în ceea ce privește unele inadvertențe pe care colegii nostri urmau să le întâmpine în desfășurarea activităților zilnice, am avut o corespondență cu domnul comisar-șef Florian DRAGNEA, cel aflat la comanda Inspectoratului General al Poliției Române, în care am încercat să detaliem și să-i aducem la cunoștință neregulile constatate.

Drept urmare, azi, 06.08.2019, a apărut Dispoziția Inspectorului General nr. 71, în care se fac câteva clarificări, pentru structurile operative, așa cum era normal, de altfel, primind confirmarea că lucrurile se pot schimba dacă există voință și implicare.

Pe această cale vă solicităm să ne comunicați acolo unde sunt întâmpinate probleme privind punerea în aplicare a prezentei dispoziții și vom face demersurile necesare pentru remedierea problemelor.

Viitorul ne aparține!

Echipa Sindicatului EUROPOL

Sindicatul EUROPOL: Cum stă treaba cu uniforma de serviciu

Distribuie

Un răspuns

  1. Ati inteles cumva cand trebuie purtata de cei de la comunicații si informatica ? Analiza informatiilor ? Psihologic?

Adaugă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Caută