Biletele la mare, misiune imposibila pentru politisti

Săptămâna trecută, printr-o informare din partea Direcției Asigurare Logistică și Integrată din cadrul MAI, polițiștii erau anunțați în legătură cu modul de ocupare a locurilor în hotelurile din subordinea instituției de pe litoralul românesc, Meridian din Mamaia și respectiv Diana din Saturn.

Pentru perioada 01.06.2018-01.07.2018 la hotelul Meridian din Mamaia cazarea era anunțată pe principiul “ primul venit, primul servit” și a fost pus la dispoziție un nr. de telefon 0213037080, interior 30485 și un nr. de fax 0212102403.

Aceste criterii “transparente” afișate de MAI nu au făcut decât să creeze o stare de revoltă și în același timp de resemnare din partea polițiștilor. Este inadmisibil și lipsit de orice argument ca pentru un efectiv de 80.000 de anagajati să se pună la dispoziție un singur număr de telefon, la care bașca, nu răspunde nimeni.Și asta nu o spunem doar noi, ci o spun polițiștii care au sunat în fiecare zi și cărora nu le-a răspuns nimeni.Surse din cadrul MAI ne-au confirmat că receptorul e scos din furcă pentru a nu deranja personalul de acolo.

Principiul ales de MAI, “primul venit, primul servit”, nu e întâmplător, în sensul în care nu există o evidență clară a cererilor transmise, astfel încât să se vadă în mod transparent cine  a fost  “primul venit” și cine a  fost “primul servit”.Nu ne e de mirare că și anul acesta pilele, relațiile și cunoștințele se vor bucura de prețurile modice de la hotelurile insititutiei, în timp ce polițiștii din stradă sau cei care păzesc frontierele țării vor înghiți în sec că și anul acesta au avut ghinion și nu au  prins un loc la hotelul institutiei.

Vă vom pune la dispoziție doar câteva dintre mesajele transmise de polițiști cu privire la bătaia de joc la care sunt supuși.Această loterie a rezervării locurilor in hotelurile MAI e parte integranta a haosului institutional existent.

Îi solicităm în mod public ministrului Carmen Dan să ia act de aceste nereguli inacceptabile, să mărească numărul liniilor  telefonice pentru rezevari și de asemenea, să dispună anularea  tuturor rezervările făcute pe sub mâna până acum, iar procedura să fie reluată în mod transparent.

Viitorul ne apartine!

Echipa Sindicatului Europol

 

 

 

 

 

Sindicatul EUROPOL: Biletele la mare, misiune imposibila pentru politisti

Distribuie

2 răspunsuri

  1. De 19 ani am solicitat un bilet ..macar odata în viață dar nu am primit …ce să facă Carmen Dan??

Dă-i un răspuns lui Emilian Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Caută