De la momentul declanșării stării de urgență, am constatat că în toate instituțiile publice implicate în combaterea pandemiei, cel mai important rol ar trebui să-l aibă managerii. Din păcate, în situații de criză ies la iveală numirile politice, înscăunările pe criterii de pile, cunoștințe și relații, care generează haos.

Este vorba despre acei șefi care nu au nicio legătură cu funcția pe care au fost numiți, pentru simplul fapt că unii dintre ei au condus de-a lungul vieții lor cel mult mașina personală, iar acum au fost puși să conducă un întreg inspectorat. Iar cum spune o vorbă din popor „dacă ești prost de mic, când ești mare doar te joci”, neștiința și necunoașterea legii naște monștri.

În cazul de față, îl avem pe încă împuternicitul inspector șef dr. Mihăilă Marius, în ipostaze ce demonstrează că de la numirea lui pe această funcție de conducere, pentru care nu ar îndeplini cerințele de ocupare, se comportă ca și cum IPJ Sălaj este propria moșie pe care o gestionează după chipul și asemănarea sa.

Din 04 ianuarie 2020, de când s-a prezentat să își preia postul primit „cadou”, autospeciala de serviciu Dacia Duster a transformat-o în mașină personală pe care a folosit-o inclusiv la naveta pe ruta Șimleul Silvaniei – Zalău, o rută de 60 de km dus/întors, pe care a parcurs-o zilnic, fără a avea aprobare în acest sens.

Astfel, de la 12940 km câți avea înregistrați la bord, timp de 3 luni de împuternicire, acum autospeciala Duster are la bord aproximativ 18.000 km, adică 6000 km în plus, pe care teoretic, i-a efectuat în mare parte în municipiul Zalău. Spunem teoretic, pentru că Mihăilă nu a trecut pe foaia de parcurs niciuna din deplasările sale zilnice la Șimleu Silvaniei, unde locuiește la adresa mamei sale.

Tupeul și curajul de a sfida legea și regulile rezidă tocmai din faptul că Mihăilă a completat în mod nereal traseul din foaia de parcurs, crezând că astfel nu va observa nimeni că realizează mai mulți kilometri decât o patrulă de poliție într-un schimb de 8 ore. Iar pentru a vă da seama de amploarea prostiei, gândiți-vă că municipiul Zalău are aproximativ 8 kilometri dintr-un capăt în altul, asta în condițiile în care Mihăilă efectua între 70 – 100 km zilnic.

Mai mult, dr. Mihăilă a fost supărat acum 2 luni pentru că a prins aglomerație în trafic pe drumul național și din acel moment, le-a ordonat șefilor de post de pe traseu să fie în fiecare dimineață pe drum pentru a-i da „onorul” și a-i elibera calea. Drept urmare, s-a inclus punct fix în dispozitivul de patrulare, în fiecare dimineață între 07:00 – 08:00, pe traseul dintre Șimleul Silvaniei și Zalău.

Evident, după ce am intrat în posesia probelor, reprezentate de înscrisuri, imagini video/poze, am sesizat conducerea IGPR cu privire la pagubele aduse patrimoniului instituției prin utilizarea autospecialei de serviciu în interes personal. Mai știm că documentarea noastră a ajuns la urechile lui Mihăilă, care a încercat să „intre în legalitate” prin întocmirea unor documente justificative, însă fie vorba între noi, e cam greu să „acoperi” 6000 km într-un oraș ce are 8 km, de la intrare până la ieșire.

Amploarea fenomenului generat de naveta ilegală efectuată de Mihăilă, a făcut să primim sesizări atât din partea polițiștilor, cât și din partea cetățenilor. Și asta pentru că după cum știți din materialul precedent, lui Mihăilă îi place să se joace de-a polițistul rutier și să folosească stroboscoapele de pe autospeciala Duster pentru a opri autoturisme în trafic. Astfel, avem o multitudine de mărturii și probe primite din partea lor.

În afară de cercetarea ce va fi efectuată de către IGPR, facem un apel la bunul simț a lui Mihăilă, pentru că am văzut că ar fi declarat în presă, la materialul precedent: „Pentru mine mă interesează respectarea legii și atâta timp cât eu respect legea și cât mă lupt ca ea să fie respectată[…]” și îi solicităm să se prezinte dimineață la casieria IPJ Sălaj și să returneze contravaloarea carburantului consumat pe naveta ilegală realizată între locuința mămicii din Șimleul Silvaniei și Zalău.

Apropo, dacă tot se laudă Mihăilă că este „intangibil” și că are un istoric cu actualul ministru al transportului Lucian Nicolae Bode, cu care ar fi fost la un moment dat coleg de școală, îi reamintim că la asemenea gafe și încălcări flagrante ale legii și prietenii politici își retrag la un moment dat sprijinul…

Viitorul ne aparține!

Echipa Sindicatului EUROPOL

Sindicatul EUROPOL: Autospecială de poliție transformată în mașină personală

Distribuie

Adaugă un comentariu:

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Caută

Platforma noastră utilizează cookies strict necesare. Acestea sunt esențiale pentru funcționarea platformei și nu pot fi dezactivate în sistemele noastre.